? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 16, 2010

~Ramadhan Datang Lagi~

Wah...dah lama tak blogging....rase malas yang teramat...entah kenapa...inipun dah 6 hari berpuasa,barulah nak jenguk blog kesayangan ni...cepatnya masa berlalu...sedar tak sedar,dah masuk Ramadhan..tak lama lagi dah nak Raya pulak...Ramadhan kali ni, tak pulak aku mengalami pedih perut atau rasa tak sabar nak berbuka...cuma hari ni jer,dekat-dekat nak berbuka tadik,perutnya pedih yang amat....hari pertama berpuasa,aku tak sihat...dapatlah MC...balik umah,apelagi....tido la...dekat-dekat pukul 6 ptg baru terjaga...arghhh...nak masak pun tak sempat dah...nak beli makanan kat bazar pon,tatau mana bazarnya...maklumlah,inilah first time aku berpose di klang ni..cuma aku penah ingat org cakap ada bazar di Andalas, so apelagi...6.30 ptg aku pon bertolak la...hampeh tak hampeh,jam la pulak...bila masuk jer kawasan bazar,tu dia...bersusun-susun kereta padahal dah hampir pukul 7 ptg...pusing punya pusing,last-last aku parking depan Mc D...then aku jalan kaki je ke bazar...smpai bazar...pusing lagik...taktau apa nak beli...yerlah...banyak makanan yang dah nak abis pon...tengok jam dah 7.15 ptg,aku start jalan ke kereta semula...singgah Mc D beli milo ais....last-last,berbuka dalam kereta jer...huhuhu...

0 comments:

 
Deep Red Flaming