? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 16, 2010

Aku yang sakit hati dan kecewa

Sakit Hati!!!kecewa....itulah dua perkataan yang layak aku ungkapkan pada diri aku untuk hari ni...bos...bos...kenapalah ko macam ni....ingat aku dengan anak buah sengaja ke tak jenguk kaunter tadik...pagi-pagi buta lagik aku dah kene entertain org awam yang tak berpuas hati...anak buah aku sorang tu, timbalan pengarah yg sorang lagik ntah ape yang dikejarkannya,pagi-pagi buta dah carik anak buah aku tue...takkan la ko tak paham...yang ko plak,tetibe hari ni muncul kat situ,nak pantau keadaan laa kunun....sebelum ni takde la plak...walhal dah macam-macam dah anak buah aku komplen...siap komplen kat pengarah lagik...takde pon top management nak amik port...alih-alih,rajin plak ko turun memantau..."the failure is not due to the system...but the failure is because of ur PR...bla..bla.."..amboi-amboi...sedapnya...aku dah naik muak dah kawal crowd kat situ,ko ape tahu...anak buah aku pon dah sampai nak termuntah tahu tak....sedap-sedap je ko nak tunding jari....tengok la space kat situ...bilangan kerusi...mesin ape kejadahnya...tenaga kerja dalam kaunter tuh,ape kena mengena dgn kitaorang plak???...dah sah-sah dari hari pertama we all just control the crowd...bantu dorang...dah la ko tu bercakap ngan orang ramai main belasah jer...kitaorang ni kene maki ke..marah ke...cakap lembut lagi tau tak ngan crowd...sakit otak macam ni...ingat kitaorang ni takde keje lain ke kat ofiz nak buat...takkan hari-hari nak turun sana...lecehlah!!!

0 comments:

 
Deep Red Flaming