? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, July 3, 2010

Pengalaman pertama Accident

Macam biasa la...aku klau keje jarang balik awal....mmg selalu balik lambat...so pada 1 Julai tu...kawan ofiz yang satu bilik dengan aku ajak makan malam kat andalas...so lepas setel keje,kitaorang pun bertolak la ke sana...naik kereta asing2...so dah selesai makan, nak balik umah....aku involved dalam eksiden dgn sebuah kereta waja...argghhh....tensen...dia mintak setel jer...dia nak aku bayar rm250...tapi atas nasihat kawan aku..dia mintak aku wat report polis dulu....so..kenalah saman...memandangkan aku nak kua simpang dan langgar kete mamat tuh...sedey la kete aku rosak walaupun tak teruk tapi...teruk gak la!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments:

 
Deep Red Flaming