? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, June 21, 2010

Air mataku...biar terjatuh ke dalam hati...

Tuhan aje yang tahu apa yang sedang aku tanggung dan rasa selama hampir 4 bulan kat sini...rasa macam tak tertanggung namun aku tetap bertahan dan sabar...cuba juga sebaik mungkin untuk melaluinya...mengharap kiranya adalah yang ikhlas dan betul-betul sudi mendengar dan yang dapat meredakan apa yang aku rasa walaupun buat seketika...yang boleh bagi jawapan...kata...motivasi....bukan hanya ayat yang dah biasa didengari...'sabarlah'...'alah...mane ade keje yang senang'...'keje orang lain lagi teruk'...'tak tahan..berenti' dan macam-macam lagi la yang aku rasa tak membantu aku untuk melupakan 'penderitaan' hati walau untuk seketika...penyudahnya...hanya mampu menangis....dan yang paling kerap...menangis dalam hati...hari ni,entah kenapa gugur lagi air mata...walaupun tak lebat mana...namun sudah cukup menggambarkan betapa peritnya beban yang aku tanggung...arghhh..air mataku...cukuplah sekadar jatuh melimpahi ruang hati...

0 comments:

 
Deep Red Flaming