? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 20, 2010

BoLa


Musim bola datang lagik...aku bukanlah minat sangat bola pun...cumanya zaman skolah dulu suka la tengok bola...tu pun sebab nak tengok pemainnya aje...kalau world cup...aku ikuti la jugak,tu pun world cup '98...time tuh aku sokong Argentina dan Chile...tapi cam biasalah,nak tengok pemain je lebey...hahahaha...namun skang,memang aku tak amik peduli sangat la...kalau kebetulan kat kedai makan bukak chanel perlawanan bola...aku layan la jugak...kat umah ni,dah macam pasar pulak...riuh dengan suara rakan serumah yang dok terjerit-jerit tengok bola...walhal dia sorang jer,tapi macam ada sepuluh orang...sabar jerlah...

0 comments:

 
Deep Red Flaming