? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, July 7, 2011

Si merah ku sayang !!

Sayang Si Merah...dah tiga taun si merah dengan aku..walaupun dah macam-macam "sakit".."luka".."parut" yang dia dapat,dia tetap "sayangkan" aku juga...tapi ada juga sekali kala si merah meragam.."demam" la...tak nak bangun "tidur" la...tapi takpe,aku paham...
Dulu-dulu rajin juga aku "belai" si merah...aku sabunkan dia..mandikan dia...gosok-gosok badan dia...skang ni susah sikit la memandangkan tempat tak strategik,agak susah nak "manje-manje"....nampaknya skang, si merah selalu saja comot sampai ramai jugak orang tegur kenapa comot sangat si merah...kesian si merah...sori ye si merah...
Tapi dah 3-4 hari si merah nampak bersinar-sinar...berkilat..teserlah kemerahan dia...aku pun kagum dengan penampilan si merah skang selepas mendapat "rawatan" di car wash baru-baru nie....



Uikss...si merah tu keta aku daaa.... :P

0 comments:

 
Deep Red Flaming