? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, July 8, 2011

mak aku sedih ker????

"...bila cinta kini tak lagi bermakna..yang ku rasa kini hanyalah nestapa..."(lagu dari lagenda budak setan)..tepon aku berbunyi...dalam hati...arghhh demm...dari tempat keje ke...bila tengok skrin tepon, tertera 'My Mum"...lega hati...cam bese la,mak aku kalau tepon mesti tanya dah makan belum,tengah buat ape...mase tengah sembang dengar pulak suara ayah...rupanya dia lepas pekena pulut durian...huh..aku tak suke pulut durian...katanya,balik la kalau nak makan durian,boleh bawak kutip durian kat kebun kawan dia....wah..wah....dalam seminggu lagi ngam la..sekarang pon durian dah start luruh....aku cakap kat mak,aku bosan...itu la..ini la...and at the end mak aku cakap..."oklah"..(nak letak phone la tu..)....dan aku cam terdengar mak aku cakap "sedih rase"....dia sedih ke bila kenangkan aku yang kebosanan kat sini...ohhhh...pilu hati...love u so much mum!!!

0 comments:

 
Deep Red Flaming