? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 6, 2011

Maafkan aku...

Maafkan aku...maafkan aku andainya keberanian aku menuntut hak aku kembali telah mengguris luka hati kau...selama ini aku tidak tergamak untuk sekadar bertanya apatah lagi menuntut apa yang sememangnya hak aku kerana aku merasakan kau tiada "lorong" lurus yang memudahkan perancangan kau...namun,kekeliruan aku muncul pada malam ini setelah kau menceritakan masalah yang sedang kau hadapi...aku fikir,ini masanya untuk aku tuntut kembali hak aku memandangkan kau mampu pula "menyenangkan" mereka-meraka yang tidak berkaitan...tahukah kau kenapa???acapkali aku katakan..aku tidak punya harta..dan kalau boleh,aku tidak mahu menyusahkan siapa-siapa...pulangkan hak aku....dan..tolong maafkan aku...

0 comments:

 
Deep Red Flaming