? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, April 6, 2011

Aku yang berdosa

Aku yang berdosa
dilitupi debu hitam
hanyir lagi menjijikkan
memudarkan wangi dulu...

Aku yang berdosa
seolah mati setiap rasa
rasa bencikan akan dosa
rasa takut balasan menimpa...

Aku yang berdosa
bukan tidak terdetik walau seketika
dosa ini perlu dinoktahkan
namun lemahnya aku sebagai manusia
dosa itu masih tidak berpenghujung...

Aku yang berdosa
dosa itu belum berundur
seperti akal yang kian mundur
hidup dalam kebodohan ciptaan sendiri...

~bilik aku~
Klang

0 comments:

 
Deep Red Flaming