? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 17, 2011

aku tidak mampu berfikir...

Entahlah kenapa dengan diri aku ni..tak pernah terlintas dalam hidup nak lalui semua ni..macam-macam masalah,ujian dan dugaan melanda..di waktu yang akan datang pun,telah nampak masalah yang bakal melanda,entahlah macam mana keadaannya nanti..tenang ke??ribut ke??kelam kabut ke??punah semuanya ke??
Tuhan..dah terlalu banyak peluang yang KAU beri...telah nyata dan jelas peringatan yang KAU "datangkan", tapi entahlah kenapa..buta sangatkah hati aku ni...namun, apa yang berlaku tadi,begitu menakutkan...namun, tetap juga KAU berikan aku peluang...Tuhan, bantulah aku kuatkan hati aku kali ini...

0 comments:

 
Deep Red Flaming