? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, March 22, 2011

Melaka dari kaca mata aku

Lamenya rase tak jenguk blog ni...penuh dengan sawang rupenya...huhu..hurmm...Februari lepas aku berpeluang pergi ke Melaka...saje jejalan..melawat tempat-tempat bersejarah la katakann...malamnya,sempat juga tengok show kat cowboy town...agak menyeronokkan.....
Kalau ada yang tanya pendapat aku pasal Melaka...jawapan aku pastinya Melaka sebuah negeri yang cantik dan bersih...banyak-banyak tempat yang aku pergi..aku agak teruja dengan Melaka...nampak bersih...kalau diberi pilihan duduk di Melaka pun,aku okey jer...hehehehe..

0 comments:

 
Deep Red Flaming