? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 22, 2010

~Hari ini Aku sedih~

Ya...hari ini aku sedih...janji...plan...tak jadi lagik...kalu nak ikutkan,kesedihan ni dah bertakung penuh dah...sebabnya,ni bukan kali pertama jadi macam ni,dah berkali-kali...tak tahu apalagi harus aku buat...alih-alih,menitis jugak air mata...aiseh...lemahnya rase...so tengok jam dah hampir pukul 6pm...aku siap-siap dan menuju ke JJ bukit tinggi...hajat nak berbuka kat sana...survey kfc,orang dah mula ramai...survey food court pun sama...so aku pun masuk book store,belek-belek buku dalam tuh...almost pukul 7pm barulah aku ke kfc semula...dah ramai sangat manusia,aku bungkus jela snake plate dan milo ais...time tuh barisan mmg panjang la...tingal 2-3 minit lagi nak berbuka,baru aku dapat apa yg aku order...tempat pun dah penuh...nak taknak,aku terpaksa pegi makan dalam keta jap....cam ngok lak rase...huhuhu....sebelum balik,sempat la beli nasik dan tomyam daging untuk wat sahur la kunun..(walhal sahur pukul 12am jer...hehehehe...)...dan sempat gak la beli sehelai t-shirt Diesel untuk adik aku....hurm..puas hati ker?erm...lega la skit kot...

0 comments:

 
Deep Red Flaming