? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 20, 2010

Selamat Hari Bapa



Walaupun ayah aku tak dapat baca apa yang aku luahkan di sini,namun aku ingin sekali dia tahu yang aku sayangkan dia...walaupun aku bukanlah anak yang baik,namun sedaya mungkin aku cuba untuk menjadi yang baik,walaupun bukan yang terbaik dalam hati dia...tapi dengan setiap pengorbanan dan jerih perih dia selama ini,aku hargai...masakan tidak...kalau tidak kerana dia,siapalah aku pada ketika ini...di tahap ini...dikesempatan ini,aku ingin mengucapkan selamat hari bapa...moga dipanjangkan umur dan dikurniakan ketenangan selalu....sayang abah selalu!!

0 comments:

 
Deep Red Flaming