? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 20, 2010

Hidup tak selalunya indah...namun yang indah itulah kehidupan..

Malam kian larut...namun entah kenapa mata aku masih belum mengantuk...jam sudah menghampiri 3.30 pagi,namun aku masih betah sendiri menyusun jari jemari meluah isi hati...aku sedar terlalu banyak perkara menjadi mainan hati dan memaksa aku berfikir sekarang ini...tentang hidup yang pastinya...aku sering impikan yang indah-indah...namun aku tahu itulah yang payah...aku inginkan segalanya damai...namun aku sering mamai-mamai...kalut sendiri memikir akan hakikat hidup ini....dan satu yang pasti...hidup tidak selalunya indah,namun yang indah itulah kehidupan...tanyalah apa keindahan sepanjang hidup aku yang aku kecapi....pastinya aku tefikir..dan mencari-cari dulu makna'keindahan' itu sendiri............

0 comments:

 
Deep Red Flaming