? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 13, 2010

couple yang bersila di kedai buku

Tadi aku kuar ke Jusco Bukit Tinggi ngan housemate aku...sampai sana kitaorang terus ke Popular sebab housemate aku nak carik English Novel...aku pun ape lagik...merayap la dari satu section ke satu section..then bila sampai kat bahagian Malay Novel...di celah rak tu aku nampak sorang mamat ni tengah syok baca novel...terdetik dalam hati aku...ade gak mamat yang suke layan novel...bila aku jalan melepasi mamat tuh...aku tengok sebelah dia ade pompuan yg sama-sama dok membaca...tataula tu awek dia ke bini dia ke..tapi baguslah sama-sama melepak dalam popular tu untuk membaca...bukan senang nak tengok kaple yang ralit membaca....tapi tatau la kot ade aksi len yg dorang buat ke hape ke...tu dorang punya hal la..tapi lame gak la aku kat area tuh,aku tengok dorang dok membaca jer...

0 comments:

 
Deep Red Flaming